ASSALAMUALAIKUM

Monday, July 6, 2015

CARA MENCEGAH GOLONGAN SONGSANG (LGBT)


 CARA MENCEGAH GOLONGAN LGBT(GAY LESBIAN BISEXUAL TRANSEXUAL).
Tahukah anda?

1. Tahukah anda, sekarang di Malaysia, ada beberapa buah sekolah menengah(banyak juga) yang mana PELAJAR di dalamnya telah menubuhkan kumpulan underground, yang mana kumpulan itu mengumpulkan mereka-mereka yang Gay dan Lesbian, dan mereka melakukan projek terkutuk mereka di malam hari tanpa pengetahuan pihak sekolah? Mereka buat perkara ini beramai-ramai, pergi dorm ke dorm, dan melakukan perkara terlaknat itu.

2. Tahukan anda, sekarang di Malaysia, ada beberapa buah Universiti yang mana segelintir MAHASISWA/WI di dalamnya menubuhkan kelab Gay dan Lesbian underground, dan melakukan perbuatan terkutuk mereka bersama-sama tanpa pengetahuan pihak atasan university?

3. Tahukah anda, sekarang di Malaysia, ramai sangat anak muda yang terjebak dengan video lucah/pornografi, dan antara yang di lihat oleh mereka ialah video adegan lucah lesbian dan gay? Bahkan ada yang tengok beramai-ramai di makmal computer sekolah, rumah sewa dan sebagainya?

4. Tahukan anda, sekarang di Malaysia ada beberapa NGO dan pertubuhan bukan kerajaan yang sedang memperjuangkan LGBT, yang mana mereka telah melobi PBB untuk mendesak kerajaan Malaysia agar mengiktiraf dan membenarkan perbuatan Lesbian Gay Bisexual Transexual di Malaysia atas nama hak kebebasan?

Antara pertubuhan COMANGO, yang mana di dalamnya ada Sister In Islam(SIS), IRF, Suhakam, Suaram, Bersih, Ambiga dan sekutu-sekutunya yang lain. Tahukah anda, mereka bertungkus lumus nak menukar Status Malaysia sebagai NEGARA ISLAM kepada NEGARA SEKULAR, supaya dengan ini, akan bergerak bebaslah puak-puak liberal, dan maksiat-maksiat yang berleluasa atas nama kebebasan, hak asasi manusia dan rahmat.

Baru-baru ni, hangat di perkatakan tentang isu Amerika mengiktiraf golongan LGBT, yang mana, golongan gay lesbian bagai ni rasa gembira seolah-olah satu perayaan besar untuk mereka.

Jika dahulu, mereka lakukan maksiat terlaknat itu secara sembunyi-sembunyi, namun sekarang mereka dah boleh buat secara terang-terangan, besar-besaran dan bangga.

NAMUN, yang menjadi masalah besarnya, ada sesetengah golongan muslim di malaysia hatta yang ikut tarbiah sekalipun, seolah-olah MENYOKONG golongan LGBT tu dan backup mereka atas nama hak asasi manusia dan yang sama waktu dengannya. Apakah ini semua?


Saya nak ulas sedikit tentang bagaimana nak tangani isu ini di malaysia:


1) Jika perbuatan gay lesbian semua tu di lakukan dengan sembunyi-sembunyi dan perasaan bersalah.

Ada golongan yg sebenarnya baik, tapi Allah uji dia dgn perasaan suka dgn sesama jantina. Mereka usaha nak lawan benda tu. Cuma mereka sering tewas dengan nafsu.
Kami dalam Tarbiah Sentap dah dapat PULUHAN soalan dari followers, yang mana mereka luahkan yang mereka gay, lesbian bahkan ada yang dah terlanjur. Tapi mereka NAK BERUBAH, rasa bersalah dan rasa berdosa dengan perbuatan mereka.
MAKA, untuk golongan yang sebegini, kita bimbing mereka dengan lembut, bagi mereka semangat, tunjukkan mereka jalan keluar, dorangkan untuk mereka langkah-langkah untuk bebas, dan sentiasa doakan mereka.


2) Jika perbuatan gay dan lesbian dan lesbian tu di lakukan secara terang-terangan, bangga, dan tak rasa bersalah.

Untuk golongan sebegini, kita perlu TEGAS dan ambil tindakan pada mereka. Pihak berkuasa perlu mengambil tindakan terhadap mereka, jika perlu tangkap, tangkap, bahkan, dalam perundangan islam juga ada tindakan yang perlu di lakukan buat mereka-mereka yang adakan hubungan sejenis seperti liwat dan sebagainya.

Jika ada parti seks bebas seperti “seksualiti merdeka”, parti transgender, pertandingan ratu pondan, dan yang sama waktu dengannya, harap sangat semua pihak dari sekecil-kecil pihak iaitu insitusi keluarga, kawasan perumahan, jiran-jiran, masyarakat setempat, negeri, sehinggalah kepada menteri-menteri, Perdana menteri, menteri besar, adun-adun, ahli parlimen, NGO-NGO, harakah islam dan sebagainya, bersama-samalah mencegah perbuatan ini!


Para pendakwah dan penceramah juga perlu turun jumpa masyarakat untuk bagitahu betapa bahayanya perbuatan LGBT ini.

- Kemurkaan Allah dan azab bakal menimpa. Andai bukan di dunia, di akhirat kelak.
- Melanggar fitrah.
- Mengundang penyakit.
- Rosak akhlak dan gejala sosial bertambah.

Dan banyak lagi.

Manakala, andai mereka di tangkap dan sudah di kenakan tindakan, pihak berwajib juga perlu memberi pengisian rohani pada mereka. Saya juga pernah di jemput untuk memberi pengisian/ceramah di penjara tahun lepas.

Para pendakwah tak boleh tunjukkan sokongan buat para lgbt. Lagi mereka di sokong akibat perbuatan terang-terangan mereka, lagi mereka bangga dan rasa di support oleh "golongan agama" ni.

Hatta nabi Lut bertungkus lumus berdakwah pada umatnya yang songsang, nabi Lut cegah, memberi penerangan, memberi ancaman, memberi peringatan, tapi baginda masih di tentang.


Tapi adakah nabi Lut menyokong mereka?? Tidak.



***


Secara kesimpulan:


1) Ada beza nak cegah orang yang buat maksiat secara sembunyi dan rasa bersalah, dengan golongan yang buat maksiat secara terang-terangan dan bangga dengannya.


2) Hari ni, bila kita menegur dan mencegah golongan LGBT ni, ada puak-puak yang kononnya baik nak backup golongan LGBT ni, depa kata:


"Janganlah hina mereka. Mereka pun ada hak nak amalkan apa yang mereka suka".
Kalau perasan, sebijik skrip mereka dengan Abu Jahal serta kaum musyrikin mekah. Bila nabi dakwah mereka, mereka jawab:

"Muhammad menghina tuhan-tuhan kami! Muhammad menghina agama nenek moyang kami!!"
Adakah nabi menghina mereka? Tidak. Tapi, nabi sebenarnya nak mengeluarkan mereka dari kehinaan.

Samalah dalam situasi ini.

Kami tidak menghina golongan gay lesbian pondan dan sebagainya. Tapi, kami menghina PERBUATAN tersebut. Kami ingin menyelamatkan kalian dari kehinaan perbuatan tersebut.

Kerana Allah dan rasul sendiri melaknat perbuatan tersebut. Bila Allah dan rasul hina seseorang, maka Allah akan campakkan dalam hati orang yang beriman untuk merasakan perbuatan mereka itu hina.

Kerana itulah kita perlu selamatkan manusia agar keluar dari kehinaan ini.



3) Janganlah MENYOKONG pertubuhan dan NGO yang menyokong LGBT ini.

Kerana, menyokong dan bekerjesama dengan mereka sebenarnya seolah-olah kita REDHA dengan perbuatan itu. Itu bukan caranya nak dakwah. Nabi dan Rasul dan tunjuk dah cara berdakwah. Bacalah kitab-kitab Fiqh dakwah, Fiqh Nahi Mungkar, Fiqh Sirah, Fiqh Siyasah Syariyyah dan sebagainya. Lagi kita bersama mereka, lagi mereka bangga dengan apa yang mereka buat.

Saya secara jujurnya, hari ni rasa sebak, muram dan pilu. Kerana, tak sangka ada juga golongan yang islamik, tetapi masih lagi backup perbuatan LGBT, menyokong mereka, menghormati hak mereka, tidak mengatakan perbuatan mereka itu salah, bahkan terus menerus menyalahkan golongan yang berusaha untuk menyelematkan malaysia dari perbuatan terkutuk ini.

Wahai mereka-mereka yang di uji dengan Gay Lesbian, Pondan dan Pengkid sekalian…
Saya merayu, saya menyeru, saya melutut.

Kembalilah pada ALLAH.

Allah saying kalian. Sebab tu Allah bagi kalian hidup lagi, agar kalian dapat bertaubat.

Usahalah untuk berubah, lawan nafsu, bergaul dengan orang soleh, doa nangis-nangis pada Allah. Allah pasti akan bantu.

Allah pasti akan bantu hambanya yang mahu KEMBALI. Pasti.

No comments:

Post a Comment

TITISAN TINTA....

TITISAN TINTA....
Dalam sebuah pertemuan pasti ada perpisahan. Namun, perpisahan yang sangat indah adalah ketika kita bergenggam tangan, dan berjanji, "Kita untuk selamanya kawan, walaupun jarak menjauh, waktu memisahkan kita, namun dirimu akan tetap terkenang dalam sanubariku".